Müşteri Hizmetleri Kategorileri
Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Sipariş
  • Siparişimi ne zaman teslim alabilirim?

    Haftaiçi saat 15:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün içinde kargoya verilir. Kargoya verildiği anda tarafınıza sms ile kargo takip nosu iletilir. Kargo firmasının teslim sürelerine göre 1-2 iş gününde adresinize teslim edilmektedir. Hafta sonu, bayram ve resmi tatillerde takip eden ilk iş günü teslim edilir. 

  • Kargom gelmiş ve beni evde bulamamışsa siparişimi nasıl teslim alabilirim?

    Kargo teslimata geldiğinde sizi adresinizde bulamaz ise kargonuz en yakın şubeye teslim edilir ve size bilgi notu bırakılır. 3 gün içinde kargonuzu şubeden teslim almanız gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz tarafımıza iade gelir. 

  • Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?

    Kredi kartı ve Havale/EFT ile verilen siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile, Kapıda ödeme siparişleriniz Sürat Kargo ile teslim edilmektedir. 

  • Sepete eklediğim ürünlerin bekleme süresi ne kadardır?

    Alışverişinizi kolaylaştırmak için sepete eklediğiniz ürünler siz silmediğiniz taktirde sepetinizde gözükür. Buenoshoes, üyelerinin fırsatlardan eşit olarak yararlanabilmesi için sipariş sepetlerindeki ürünleri rezerve etmez. Ürün sepetinizde olsa da sizin adınıza rezerve edilmediğinden ürünün tükenme ihtimali engellenemez.

  • Siparişimin kargoya teslim edilip edilmediğini nasıl takip edebilirim?

    Ana sayfa bulunan “Hesabım” bölümüne tıklayarak; açılan sayfada “Siparişlerimi incelemek istiyorum” linkinden güncel tüm siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.  Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde size ayrıca bir sms ve e-posta gönderilir.

  • İndirim kuponumu nasıl kullanabilirim?

    Kupon kodunuzu kullanmak için; alışveriş anında ürünü sepete ekledikten sonra ürüne ait bilgilerin belirtildiği ekranda bulunan “İndirim Kodu” bölümüne indirim kodunuzu girmeniz ve “Uygula” butonuna basmanız yeterli. Her alışverişinizde sadece 1 adet kupon kullanabilir, farklı kupon kodlaryla birleştirilemez.

     

  • Yurt dışına teslimat yapılıyor mu?

    Buenoshoes, sadece Türkiye sınırları dahilinde bulunan illere ürün gönderiminde bulunmaktadır.

  • Faturam teslim edilmedi ne yapmam gerekiyor?

    Faturanız, siparişinizin dış koruma dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılır. Bu cep içerisinde bulunan fatura kargo firması tarafından size teslim edilmez ise lütfen Buenoshoes Müşteri Hizmetlerine 0212 671 84 23’dan ya da e-posta adresinden destek@buenoshoes.com.tr ulaşın

     

  • Ödemesini gerçekleştirdiğim siparişin içeriğinde değişiklik yapabilir miyim?

    buenoshoes.com.tr sayfalarında, alışverişinizi onayladığınız anda bankanız ödemenizi otomatik olarak gerçekleştirir ve siparişinizin onaylanmasının akabinde faturanız kesilir. Bu durumda siparişinizi iptal ederek, yeni bir sipariş vermeyi deneyebilirsiniz. Eğer siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız destek@buenoshoes.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.30) içerisinde 0212 671 84 23 numaralı Müşteri Hizmet Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz gerekmektedir. Gönderiniz kargo şirketine teslim edilmediyse siparişinizin teslim işlemi derhal durdurulacaktır. Eğer değiştirmek istediğiniz siparişinizle yeni siparişiniz arasında fiyat farkı yoksa yeniden işlem yapmanıza gerek olmayacaktır. İki sipariş arasında fiyat farkı bulunuyorsa yeniden sipariş verebilir, ya da müşteri hizmetleri yetkilimizden sizin adınıza bu işlemi yapmasını isteyebilirsiniz. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumundaysa tamamıyla iade koşulları geçerli olacaktır. buenoshoes.com.tr siparişlerinizi, ödemenizi iade etmek koşuluyla iptal etme yetkisine sahiptir. Lütfen yazılı bildirimlerinizin hiçbirinin içeriğinde kredi kartı numaranız ve şifreniz gibi şahsi/maddi güvenliğinizi tehlikeye atabilecek bilgileri bulundurmayınız!

  • Numarası bitmiş ürünleri sipariş edebilir miyim?

    Stokta olmayan ürünleri sipariş veremezsiniz. Sınırlı modellerimizde üretim yapılmaktadır. Bunun için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. İstediğiniz ayakkabının üretim süresi 10 iş günüdür. Üretimden çıktığı gün ürün kargoya verilir. Özel siparişlerde iade ve değişim kabul edilmemektedir. 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.
Prepared by  T-Soft E-Commerce.